Goddess Of Music

معرفی و دانلود موزیک > عکس > عاشقانه > شعر > طنز > داستان

Goddess Of Music

معرفی و دانلود موزیک > عکس > عاشقانه > شعر > طنز > داستان

یاکوزا «مافیای ژاپن»

در سال ۱۶۹۳ (میلادی) برنامه‌های او موجب پیدایش این گروه شد. یاکوزا (به ژاپنی: ヤクザ یا やくざ)، نام گروهی از تبهکاران ژاپنی است. این گروه همکنون در سراسر جهان پراکنده‌اند و به نام «مافیای ژاپن» هم شناخته می‌شوند. آنها دست به کارهای زیادی می‌زنند مهم‌ترینشان پخش مواد مخدر، اسلحه و زد و خوردهای خیابانی است. تعداد شناخته شده آنها در دنیا ۸۴۷۰۰ نفر تخمین زده می‌شود.

در این سال سیاست بیرون کردن خارجی‌ها، حذف مسیحیت و ممنوعیت سفر به خارج (با مجازات مرگ) اجرا شد. در نتیجه این سیاست، حدود نیم میلیون نفر از سامورایی‌ها که به‌عنوان جنگجو در حال کار در زمین‌های زمینداران فئودال بودند بیکار شدند، و برخی از این‌ها طبقه محروم رانین (浪人) را شکل دادند.

این پیشینه از سامورایی‌ها (رانین) و افسانه رابین هود (شمشیرزن قانون شکن) سنگ بنای یاکوزا در ژاپن بودند.یاکوزاها به احتمال زیاد از میان قماربازان، فروشندگان دوره گرد و اشرار ظاهر شدند.

کلمه یاکوزا از بدترین امتیاز ممکن در نوعی از بازی کارت‌ها ایکو-کابو (おいちょかぶ) به نام بازی نافودا (株札 بازی نه کارته) گرفته شده. در بدترین حالت کارت‌های امتیاز ۲۰ و ترکیب سه کارتی ۳-۹-۸ که به زبان ژاپنی همان Ya-Ku-sa (یا-کو-زا) است، خاستگاه کلمه بوده‌است.

یوبیتسومه (指詰め): به معنی بریدن نوک انگشت کوچک شخص درعذرخواهی از مافوق به خاطر ناکامی در انجام دستور یا خطاست.

ایرزومی (入れ墨): همان رسم خالکوبی تمام بدن است، که نشانگر قدرت، شهامت و مردانگی مردی است که آن را تحمل می‌کند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد