Goddess Of Music

معرفی و دانلود موزیک > عکس > عاشقانه > شعر > طنز > داستان

Goddess Of Music

معرفی و دانلود موزیک > عکس > عاشقانه > شعر > طنز > داستان

دختران عاشق 7 نقطه از بدن پسر

تصور کنید: برنامه ملاقات شما به خوبی پیش رفته است، و او شما را برای صرف آخرین نوشیدنی به منزلش دعوت کرده. شما وارد می شوید، کفش هایتان را از پا در می اورید و انگاه عطر جوراب هایتان در تمام فضای اتاق پخش می شود. امیدوارید که او متوجه نشود؟

آرزوی خوبی است، اما باید بدانید زمانی که نوبت به موارد بهداشتی و نگهداری از بدن می رسد، خانم ها متوجه همه چیز می شوند. و از آنجایی که بیشترین میزان توجه آنها در انتخاب همسر مناسب به مواردی نظیر بو، و بهداشت بر می گردد، جوراب های کثیف و یا ناخن های نا مرتب می توانند به راحتی رابطه شما دو نفر را بر هم زنند.

در این قسمت لیستی از اعضایی که آقایون معمولا به این دلیل که تصور می کنند خانم ها به آن قسمت ها اهمیت نمی دهند، آنها را تمیز نکرده و مراقبت های لازم را در موردشان انجام نمی دهند، را برایتان آورده ایم. امیدواریم پس از مطالعه لیست زیر، جزء افرادی باشید که از این نقاط مراقبت کافی می کنند و اهمیت آن را می دانند.

1- ابرو

او انتظار ندارد که ابروهای شما همانند خودش کاملا دارای فرم باشد، اما ابروهای پر و در هم و بر هم نیز، چیزی نیست که او انتظار دیدنش را داشته باشد.

در این مورد چه کنید: اگر شما جز آن دسته از مردهایی هستید که ابروهای پری دارند، باید درست کاری را انجام دهید که خانم ها انجام می دهند: ابروهایتان را بردارید. فقط کافی است موهای بین دو ابرو را بردارید (فقط موهایی که وسط دو ابرو قرار دارند)

2- ناخن

دستان شما نقطه ای هستند که مطالب بسیاری در مورد نظافت و بهداشت شخصی شما را در اختیار او قرار می دهند. پس اجازه ندهید تا ناخن های چرک و کثیف شما را از دور خارج کنند.

در این مورد چه کنید: لازم نیست هر هفته مانیکور کنید تا ناخن هایتان فرم داشته باشند، بلکه فقط کافیست از داروخانه یک عدد سوهان خریداری نمایید و سختی ها و لبه های تیز آنرا صاف کنید. هیچ خانم دوست ندارد، کسی او را با ناخن های بد فرم و ناصاف در آغوش بگیرد.

ادامه مطلب ...

دختری که با فرشتگان و مردگان صحبت می‌کرد

دختری که با فرشتگان و مردگان صحبت می‌کرد

 دختری که با فرشتگان و مردگان صحبت می‌کرد!!

 

شهر کوچک «واتسکا» واقع در شمال شرقی ایالت ایندیانا درست شبیه به دیگر شهرهای کوچک نیمه وسترن و کشاورزنشین اواخر قرن نوزدهم آمریکا بود و کمتر اتفاق عجیبی در آن می‌افتاد تا اینکه ماه جولای سال 1877 فرا رسید. در این ماه بود که برای نخستین بار «معمای واتسکا» آغاز شد.

در ماه جولای سال 1877 دختر 13 ساله‌ای به نام «لورنسی ونوم» برای اولین بار به عالم خلسه عجیب و غریبی فرو رفت و گفت با فرشتگان و ارواح مردگان صحبت می‌کند! این جملات عجیب گاه روزی چند بار به وقوع می‌پیوست و بعضی از آنها ساعت‌ها به طول می‌انجامید. در طول مدت خلسه، لورنسی با صداهای مختلف صحبت می‌کرد و از مکان‌هایی سخن می‌گفت که در طول عمرش آنجا را ندیده و تعریفش را نشنیده بود و وقتی سرانجام از آن حالت خارج می‌شد هیچ یک از آن حرف‌ها و حالت‌ها را به خاطر نمی‌آورد.

خبر اتفاقات عجیبی که در خانه توماس و لورنیدا ونوم می‌افتاد به سرعت در شهر پیچید و حتی به دیگر شهرها نیز راه یافت و همه آرزو داشتند به واتسکا بروند و این دختر عجیب را ببینند. در آن زمان تلاش برای ارتباط با ارواح در آمریکا به اوج خود رسیده بود و خیلی‌ها به این موضوع علاقه نشان می‌دادند و می‌خواستند بدانند لورنسی چطور با عالم ارواح ارتباط برقرار می‌کند ولی خانواده ونوم علاقه‌ای به این موضوع نداشتند و تنها به آرامش و سلامت دخترشان می‌اندیشیدند.

 

 

ادامه مطلب ...

عکس : میلیاردرهای ایران چه کسانی هستند؟

به روسری و مزدای صورتی رنگش نگاه نکنید، راننده کامیون های زیادی آخر برج چشمشان به دست خانم رئیس دوخته شده است.داستان زندگیش هم خالی از لطف نیست. مقیمی قرار بوده مترجم یا معلم زبان باشد. ماجرا از جایی شروع شده که مترجم یک شرکت حمل و نقل بین المللی شده است و بعد وقتی صحبت های رؤسایش را ترجمه می کرده، فکر کرده که چرا خودش مدیر نشود. همین می شود که یک شرکت راه می اندازد و باقی ماجرا!




 

ادامه مطلب ...

تصاویر: ارتباط نامشروع بازیکن متاهل با دختر شایسته وهمسر برادرش


SiteRooz.com

 

رایان گیگز فوتبالیستی اهل کشور ولز است که سال هاست در تیم منچستریونایتد بازی می کند. همه او را بازیکن با اخلاقی می دانستند و حتی سال گذشته به عنوان ورزشکار سال انگلستان انتخاب شد اما یکباره همه چیز دگرگون شد.
 
SiteRooz.com 
ابتدا یک مانکن که دختر شایسته کشور ولز نیز می باشد، مدعی شد که با گیگز ارتباط عاشقانه داشته است! ایموگن توماس دختری است که اعلام کرد بین او و رایان گیگز روابط عاشقانه و نامشروع در زمان ازدواج گیگز، برقرار بوده است. ایموگن توماس از این کار ابراز پشیمانی کرده است.
 
 
یک نشریه انگلیسی در ادعایی جنجال برانگیز اعلام کرده بود گیگز با همسر برادرش در ۸ سال اخیر رابطه داشته است.

روابط رایان گیگز و ناتاشا از سال ۲۰۰۳ و زمانی که گیگز مجرد بود و ناتاشا هنوز با رودری آشنا نشده بود، آغاز شد اما بعد از اینکه هر دو آنها ازدواج کردند، ادامه پیدا کرد.
 
برادر رایان گیز و همسرش ناتاشا
 

SiteRooz.com

 

 

ادامه مطلب ...