Goddess Of Music

معرفی و دانلود موزیک > عکس > عاشقانه > شعر > طنز > داستان

Goddess Of Music

معرفی و دانلود موزیک > عکس > عاشقانه > شعر > طنز > داستان

یک روز از زندگی یک زن با شوهر برنامه نویس!

شوهر: سلام،من Log in کردم.

زن: لباسی رو که صبح بهت گفتم خریدی؟ 

شوهر: Bad command or Filename .

زن: ولی من صبح بهت تاکید کرده بودم! 

شوهر: Syntax Error, Abort, Retry, Cancel.

زن: خوب حقوقتو چیکار کردی؟ 

شوهر: File in Use, Read only, Try after someTime .

زن: پس حداقل کارت عابر بانکتو بده به من. 

شوهر: Sharing Violation, Access Denied.

زن: می دونی، ازدواج با تو واقعا یک تصمیم اشتباه بود. 

شوهر: Data TypeMismatch.

زن: تو یک موجود بدرد نخور هستی. 

شوهر: By Default.

زن: پس حداقل بیا بریم بیرون یه چیزی بخوریم. 

شوهر: Hard Disk Full.

زن: ببینم میتونی بگی نقش من تو زندگی تو چیه؟ 

شوهر: Unknown Virus Detected.
زن: خب مادرم چی؟
شوهر: Unrecoverable Error.
زن: و رابطه تو با رئیست؟

شوهر: Theonly User with Write Permission.

زن: تو اصلا منو بیشتر دوست داری یا کامپیوترتو؟ 

شوهر: Too Many Parameters.

زن: خوب پس منم میرم خونه بابام. 

شوهر: Program Performed Illegal Operation, Itwill be Closed .

زن: خوب گوشاتو بازکن، من دیگه بر نمیگردم! 

شوهر: Close all Programs and Logout foranotherUser .

زن: می دونی، صحبت کردن باتو فایده نداره، من رفتم. 

شوهر: Itsnow Safe to Turn off yourComputer

نظرات 2 + ارسال نظر
سورنا پنج‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:55 ب.ظ http://sokootepesar.blogsky.com

قشنگ بود

[ بدون نام ] جمعه 9 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:03 ق.ظ

بسیار عالی بود.
کلی خندیدم
بازم از این مطال بزار.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد